Skip to main content

LENDÜLET, MEGÚJULÁS és a KORÁBBI ÉRTÉKEK

Az új arculattal megszületett a SZABADICS GROUP

“Semmi sem állandó, csak a változás maga” – tartja a mondás, mely a SZABADICS Cégcsoportra is teljesen igaz, hiszen folyamatosan változik, idomul a piaci környezethez, belső igényekhez.

Lendület, megújulás, és a korábbi értékek – ez a három kulcsfogalom vezérelte a Szabadics Cégcsoport felsővezetését, hogy az új, stratégiai szemlélete a vállalat arculatában is megmutassa magát. Fiatalos lendülettel, megújult branddel, vibráló designnal jelenik meg a SZABADICS GROUP – brand, amely az egész cégcsoportot átfogó szemlélet mentén öltött testet.

Mostanra harmadik generációs vállalkozásként a családi alapokkal és értékekkel felvértezve van jelen az építőipar élvonalában, több divíziót és leányvállalatot felsorakoztatva már nem csak Magyarországon, hanem Romániában és Horvátországban is.

A harmadik generáció kiterjesztett és új stratégiára alapozott működését reprezentálja a SZABADICS GROUP hivatkozás a teljes cégcsoportra vonatkozóan.

Az új arculattal megszületett a SZABADICS GROUP

“Semmi sem állandó, csak a változás maga” – tartja a mondás, mely a SZABADICS Cégcsoportra is teljesen igaz, hiszen folyamatosan változik, idomul a piaci környezethez, belső igényekhez.

Az új arculat stílusjegyeit alapvetően a fenti három fogalom határozza meg, a cél egy fiatalos, modern, letisztult design megalkotása volt. Célul tűztük ki, hogy mind az outdoor, mind az online felületeken egy könnyen beazonosítható, elegáns, egyszerű vállalati arculat köszönjön vissza, amely a Szabadics Group égisze alatt magában foglalja és egységesíti a leányvállalatok, mint albrandek megjelenését is.

Az új arculat a SZABADICS GROUP minden felületén megjelenítésre kerül: gépjárművek, munkaruházat, egyéb cég arculattal ellátott ruhák, kiegészítők, munkavédelmi eszközök, weboldal design, közösségi média megjelenések, prezentáció, belső hírlevél, outdoor megjelenések (molinók, zászlók), print és online kiadványok, image hirdetések, roll up-ok, irodai stationary eszközök, névjegyek.

AZ ARCULAT FŐ ELEMEI

LOGOTÍPIA

A már ikonikus SZABADICS felirat megtartásával, annak továbbfejlesztésével született meg az új SZABADICS GROUP logó, amely a fő brand-et, a SZABADICS Cégcsoportot reprezentálja.

Az egyes leányvállalatoknak, mint a Szabadics Group al brandjeinek a cégcsoport logója alapján készült el a saját emblémája.

A logoban helyet kap az Est. 1989. kiegészítő felirat – amely a cégcsoport több, mint három évtizedes múltjára utal, tükrözve a hosszútávú, mindenkor fenntartható működést, stabilitást mind szakmai, mind gazdasági értelemben.

A social media felületekre a kezdőbetűből készült SZ ikon, amely kizárólag ezeken a felületeken profilképként kerül használatra.

ELSŐDLEGES SZÍN

NEON RED
A korábban használt klasszikus bordó helyett elsődleges színként egy új, vibráló, élénk, fiatalos piros, a NEON RED, szín került meghatározása, amely által jól beazonosíthatóvá válik a márka. Az élénk piros tükrözi az erőt, a fiatalos lendületet, amely a harmadik generációs szemléletre utal.

KIEGÉSZÍTŐ SZÍNEK

DARK BLUE
A neon red vibárló élénkségét a tompa, sötétkék kiegészítő színként való használata teszi elegánssá. A sötétkék szín a logóban a másodlagos kommunikációs elemként került felhasználásra (group felirat, albrandeknél a leányvállalat neve), valamint háttereken, sormintákon és egyéb kiegészítő grafikai elemeken jelenik meg.

MIDDLE GREY
Kiegészítő szín, amelyet az arculat kiegészítő elemeinek megjelenítéséhez használunk: évszám a logóban, építőkocka hálóterv, háttereknél használt design elemek. A középszürke, middle grey hordozza magában a beton nyers, szilárd természetét, ugyanakkor az ezüst könnyed, finom eleganciájával teszi teljessé a megjelenést.

ARCULATI KIEGÉSZÍTŐ ELEMEI – MINTÁK, ELEMEK

ÉPÍTŐKOCKÁK – HÁLÓ
Az alapvetően építőkockákra hasonlító kiegészítő minta építés fogalmát jeleníti meg, valamint másik perspektívából nézve háló szerű megjelenésével vállalat külső-belső kapcsolati hálóját, a közösséget szimbolizálja. A közösségépítés a vállalati stratégiában kiemelkedő szerepet kap, a cégcsoporton belüli közösségépítés a fenntartható működés egyik zálogát jelenti. A minta animálható, 3D-ben videó formájában különböző effektekkel élővé tehető.

MOZAIK
Az építőkockák – háló kiegészítő motívumot alapul véve egy montázs, amely képi anyagot dolgoz fel együtt a kiegészítő motívummal, online és print megjelenésekhez.